۷ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۱۴

با صدور پیامی؛

معاون پارلمانی رئیس جمهور شهادت دبیرکل حزب الله لبنان راتسلیت گفت

معاون پارلمانی رئیس جمهور شهادت دبیرکل حزب الله لبنان راتسلیت گفت

معاون پارلمانی رئیس جمهور در پیامی شهادت عالم مجاهد، رهبر شجاع و با صلابت جبهه مقاومت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله قهرمان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام دبیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور در پیامی شهادت عالم مجاهد، رهبر شجاع و با صلابت جبهه مقاومت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله قهرمان را تسلیت گفت.

در پیام شهرام دبیری آمده است: شهادت عالم مجاهد و رهبر شجاع و با صلابت جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب اللهِ قهرمان، جبهه عظیم مقاومت و همه آزادیخواهان جهان را عزادار کرد.

معاون رئیس جمهور افزود: شهید والامقام سید حسن نصرالله سالها جان گرانقدر خویش را در میدان مبارزه ی شرافتمندانه علیه رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست، بر سردست گرفته و آماده شهادت بود و در این راه فرزند برومند و نزدیکان خود را نیز تقدیم نمود.

وی تصریح کرد: اینجانب شهادت این اسوه ی مقاومت و فرمانده ی رشید و نستوه امت اسلامی را به پیشگاه امام عصر (عج) و محضر مقام معظم رهبری، آحاد ملت ایران، همه نیروهای مقاومت و آزادیخواه جهان و بویژه مردم مقاوم لبنان تبریک و تسلیت می‌گویم و علو درجات این شهید گرانقدر را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

دبیری افزود: بدون تردید همان گونه که رهبر حکیم انقلاب اسلامی تاکید فرمودند، رژیم غاصب و متجاوز و ددمنش صهیونیستی از جنایت های خود در به شهادت رساندن مردم بی گناه و مظلوم لبنان و فلسطین و ترورهای فرماندهان مقاومت هیچ بهره ای نخواهد برد و خون شهیدان، آتش مقاومت در برابر رژیم اشغالگر را مشتعل و سرعت اضمحلال آنرا شتاب خواهد بخشید.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: اینجانب با محکوم کردن این اقدام ددمنشانه و پاسداشت مجاهدت های کم‌نظیر و ماندگار این عالمِ مجاهدِ تاریخ مقاومت، انتظار دارد کشورهای جهان و به‌ویژه کشورهای اسلامی، با قاطعیت در مقابل رژیم صهیونیستی بعنوان بزرگ‌ترین تهدیدکننده صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی ایستادگی کنند. ان شاء الله خون این شهید عزیز و شهدای بزرگ جبهه مقاومت با آزادی قدس شریف به ثمر خواهد نشست.

کد خبر 6239567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha